Monday, December 24, 2012

Pangkor's Trip Part 4

"second day"
melampau sangat ke sampai part 4 , takk kan , kalau nak baca , baca ! kalau taknak takpelaa~ hmmmm blog buruk , bosan sape nak baca kan , dah takyah nak pasrah sangat , dont give a f**k laa . soo masuk topik kita , second day dekat Pangkor with 17 others , haha bangun pagi pukul 6 tak silap , lepas Ikhsan ke Koolim yang panggil untuk sembahyang subuh , sembahyang sambil menggigil , lepas tu sambung tidur balik , temu janji dengan abang snorkeling pukul 8 pagi , well again kami MELAYU , 8.30 baru sampai ! hehehe tanpa buang masa pakai baju keselamatan , we looked awesome dengan baju keselamatan berwarna OREN , wahh OREN kot !

terus pergi Pulau Gaya katanye , kosong lagi , xde sape sampai lagi , we are team no 1 to arrive kat situ , punya excited nak tengok ikan , redah laut tu pijak semua batu karang like a boss , belum nampak ikan kaki dah berdarah2 , kalau ade jerung memang dah arwah dah kami :p hahaha well i'm the first to see sea cucumber nampak je aku terus lari , well aku ingat pacat besar . hahaha called acap suruh tengok , dia siap terpijak bagai , erghhh hell no way aku nak pegi balik ! btw , ikan nye ikan belang jeeeeeeeeeeeeeeee aku nampak , takde ikan lain ke ? so sebelum tu abang tu tanya nak berapa jam , jawab dua jam dengan kebelagakannya , last2 tak sampai dua jam , bang kami nak balik !! lol semua dah berdarah2 , and boring sebab tak banyak ikan pun -,-




lepas dah puas , balik laa , tapi siar2 dulu keliling , tengok buaya , dugong , and paling cool ikan paus melompat dann banyakk lagi :3 seronok weyhhh , tapi semua tu batu je yang menyerupai macam dorang :p hehe


okay balik , tapi tak habis lagii , kiteorg main POPARAZZI , AIRHEAD , adn GREAT MARBLE , woahhh aku naik poparazzi ngan airhead je , melambung2 bhaii . sangat COOL ! masing2 jatuh tengah laut , bila jatuh memang fikir bende lain , aku fikir obor2 and jaws , wtf ! hahaha 
ni ada video dia tapi bukan kami laa

                         
aku duduk paling tepi , so faham2 laaa , kalau muscle tak kuat memang jatuh la :p

so balik dengan kepenatan tidur sementara tunggu malam untuk bbq :))



malangnye hujan pulak malam tu , so sekejap je jalan2 , balik lenjun -,- mandi2 , movie dan tidur :)




No comments:

Post a Comment