Saturday, December 15, 2012

Pangkor's Trip Part 1

8 december ,  Awal 6.30 pagi aku dah bangun , Nampak betapa excited nye nak pi Taiping , but tu actly dah lima ke enam kali mak aku panggil laa -,- haha so dan dan pagi tu jugak dompet hilang ntah kemana , oleh yang demikian ibuku yang tersayang mula potpetpotpet , aku just.. dengar~ sebbaik laa dorang bagi duit lain tapi cukup-cukup makan jela~ nvm asalkan boleh jalan-jalan , duduk rumah boring gila khinzir . orang ajak buat part time , tapi salah orang laa ,,tak guna kau pegi ajak aku , team pemalas gila khinzir bapak gila setan ahhh sukahatiakunakcakapape ! btw , 6 hours train amatlah menensyenkan , berikut luahan aku waktu tu
Lepas tu dapatlah aku hirup udara segar lagi nyaman tapi berhabuk Taiping nii , berhabuk sebab dorang tengah buat renovation , orang Taiping jangan bash aku sebab aku cakap udara berhabuk k , HAHA so then sampai je , bestfriend aku , Mat G bukan nama sebenar ambik by his motttorr ! waa jadi Duck w3mp3wT kot ! haha bonceng je pun Ezral tak yah buat teruk ! ok so straight to McD for lunch . maka berlaku lahh perbualan ini :

Mat G : aku lessen L je
Me: ohh okayy *pendek kan jawapan aku tapi dalam hati* “omg gila selamat takde polis kalau tak woahh seram seriau semua ada tapi takpe aku percaya kau , fuhhh” *panjang sikit laa*
Well i can say dia sangat rendah diri , tapi aku lagi rendah dari kau laa *ketinggian “cm”* , lol
His name Syafezy and Yeahh we are legend....wait for it... dary !!
Okay then sampai rumah dia ade pulak orang datang nak menziarah katanya , sape ntah , people call him MTD . orang sesat mana ntah , haha malam lepak rumah chin , mak dia masak-masak sikit , dan selama aku lepak rumah dia after tengok adik beradik dia , semua muka melayu , dia muka cina , Nampak tak pelik disitu~ hahaha

No comments:

Post a Comment