Saturday, October 22, 2011

Mulut

first sekali mengapa aku citer pasal mulut ? you know what mulut lahh yg menyebabkan kite kumpul banyak dosa . can not denied that, i have a mouth like kind of tuuuttt . but , jangan lahh melampau and hipokrit sangat ekkk macam beberapa budak tu yg bajet . ekkk sangat lahh melampau kalau ko panggil aku 'kafir' , wth doee ! haramm !

“Barangsiapa yang memanggil seseorang (muslim –pent.) dengan kekufuran atau ucapan “musuh Allah”, maka hal itu akan kembali kepadanya.” (Muttafaqun ‘alaihi) [3]

haaaa kan aku dah jadik ustaz . then tanya aku yahudi atau tak . bodoh gila ko mmg dah cukup alim ke nak tanya bende tu . just sbb aku x sokong ape yg korang cakap , nak cakap kat aku bende tu pulakk . shitt gile . padahal aku pergi sembahyang pun satu surau ngan korang , hampehh tul -,-

p/s : aku kesah ke ko terasa , bagus la camtu !

okay ni citerr lain pulakkk , actually i'm a HHHHHHHUUUUUUUUUUGGGGGGGEEEEE fan of christina grimmie ! she damnn gorgeous and cute giloxx . kalau lahh boleh melamar dia , lol #itwasonlyjustadream . and muke d ade iras2 kak eka ouhh !



No comments:

Post a Comment