Saturday, August 27, 2011

Hari Hari Raya

Assalamualaikum dan selamat sejahtera , yang berusaha buat post ni tuan punye blog , yang dihormati pembaca2 , guru2 dan rakan pelajar sekalian dan yang disukai ********** . haha di hari yang bertuah hari ni saya ingin berucap tentang masalah sosial yang melampau dikalangan remaja . okay dah stop merepek aku tahu ko excited nak raya kan ezral . first of all saya ingin mengucapkan thanks to kak ika sbb kasi tumpang kete balek selangor . n sorry sbb kene tggu setengah jam kat sekolah tu ,, warden x bagi keluar awal --'. 3 kete pulak tu kan . BTW , kita semua kan nak raya jadi saya ingin la mengucapkan selamat hari raya kepada semua yg baca post ni . halal kan makan dan minumku . maafkan segala kesalahan ku dari segi zahir dan batin . kalau aku sakit kan hati korang sorry banyak2 *berbaldi kot .kosong-kosong yeee ! haha tapi raya tahun ni sumpah x puas sbb seminggu je boleh raya sebelum masuk balik ke kandang lembu(asrama) . huhu . jadik kalau nak kumpul duit raya pun mmg susahhh lahhh :( kepada semua behati2 la di lebuhraya tu . walaupun d tenang tapi jangan sangka xde buaya .haaaaa jangan main mercun ya, sesungguhnya jarijemarimu akan terputus .




raya nanti jemputla ak dtg umah korang*xsegan :D n do follow ma twitter

p/s: damn rindu to the maxxx to ***** and her .

No comments:

Post a Comment