Wednesday, January 5, 2011

Doctor Says

Haha ,BLOGG!!! kalau boleyh mmg nak update setiap hari . haha but xtau nak cakap pasal apa . hee . hhmmmm ari ni pon nak cerita pada kalian tentang appointment ngan doctor . okayy ! pukul dua appointment tersebut pergi pukul dua samapai dua dua minit *penipu . pukul 3 mcm tu lah d pggil pegi cek . mula2 doktor pakai baju biru cek pastu asyik tanya bebagaibagai lah soalan pelik2 .. aku men jawab jea . haha lepas tu d pergi panggil doctor pakai baju putih pulak sbb d x tau apa sebenarnya berlaku pada gigi ku . hahahaha then dorang suruh pergi X-ray . aku pon on je lah . dalam bilik X-ray sejuk gila nak mampos . d punya machine X-ray tu mmg menakutkan aku sikit . nurse nyer pulak buat asyik xboleh jea , pastu d pggil Dr tadi dtg rupanya d xtekan button ntahhapentah . haha then Doktor tu cakap xcukup space lah hape ntah dan macam2,aku pasang talinga saja . lastly d bawak aku pergi balik bilik rawat pastu d cekcekcek and d cakap buat braces lah 2 tahun !! huh braces ? adoyy lawak lah nnti muka ku . haha pastu demi nak gigi semula aku pon on jea . doctor tu suruh datang 1/3/2011 di klinik sebelah anika tu cek dulu . kalau kene buat , buat lah . hahaha lepas appointment balikkk , ontheway balek bapak aku singgah maybank pandamaran . pastu ada sekor anak india ni yg dipercayai berumur dalam 3 or 4 years tu main kencing jea depan bank tu , wtffs . Bapak dia yg suruh dol , aku Nampak tawu !! kalau air kencing nya sikit xpea lah ni belambak2 meleleh2 kat lantai . yucksss . hahahah thats all lhaa for today .

No comments:

Post a Comment